Умови обміну та гарантії
Гарантія визнається дійсною за таких умов:
- наявність документа, що підтверджує придбання запчастин;
- збереження товарного вигляду та наявність заводської упаковки (за наявності такої від виробника);
- наявність сертифіката СТО на проведення даного виду робіт;
- висновок про непрацездатність деталі;
- запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
- автомобіль експлуатувався нормально і обслуговування здійснювалося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля;
- автомобіль не зазнавав експлуатаційних навантажень.
Гарантія на запчастини не поширюється в таких випадках:
- знос запчастини;
- ушкодження запчастини внаслідок ДТП або недбалої експлуатації;
- несправності запчастини паливної системи або системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
- пошкодження підвіски та кермового управління, що виникли через недбале керування, пов'язане з ударними навантаженнями на автомобіль на нерівностях дороги;
- зовнішні пошкодження скла кузова та приладів освітлення;
- дефекти, несправності, корозія запчастин, що виникли внаслідок впливу хімічного, кислотного або лужного забруднення повітря, продуктів життєдіяльності тварин та птахів, хімічних речовин, що застосовуються для боротьби з зледенінням доріг, граду, блискавки та ін. природних явищ;
- експлуатаційне зношування та природна зміна(старіння) запчастин — щітки склоочисника, приводні ремені, гальмівні колодки, диски зчеплення, свічки запалювання тощо;
- витратні запчастини та матеріали – олія, фільтри, лампи, запобіжники тощо.
Повернення (обміну) оригінальні електричні запчастини не підлягають, за винятком гарантійних випадків.
Замовник має право вимагати гарантійного обміну запчастин у період гарантійного строку при дотриманні всіх вимог, встановлених цим Положенням.
Обмін (повернення) запчастин здійснюється лише за наявності товарного вигляду.